Producatorul de supersportive premium se inscrie in trendul ascendent la intregului grup Volkswagen, din care face parte. „In 2005 am vandut 1,6 mii de unitati cu un venit de 243 milioane euro. In 2006 cifrele vor inregistra cresteri spectaculoase pentru industria auto”, a declarat oficialul italian.

La jumatatea acestui an Lamborghini a lansat noua versiune a modelului Murcielago, LP640, care este asteptat cu mare interes de iubitorii marcii. Fapt dovedit de o serie de contracte incheiate inainte de lansarea oficiala a masinii. Totusi, revenirea constructorului in prim plan se datoreaza integrarii in „masina” de business a celui mai mare grup auto la mondial, Volkswagen. Tehnic vorbind, Lamborghini este direct subordonata diviziei de lux a germanilor, Audi AG.

Lansarea la sfarsitul anului trecut a celui mai ieftin modela Lamborghini, Gallardo Spyder cabrio, a facut ca vanzarile din prima jumatate a lui 2006 sa ajunga la 952 de unitati, fata de doar 655 anul trecut. Pentru aceasta masina impatimitii senzatiilor tari trebuie sa plateasca aproximativ 100 de mii de euro, pentru modelul standard.

Un alt argument al parcursului ascendent din 2006 este cresterea numarului showroom-urilor cu o treime, la 88 de locatii. Oficialii Lamborghini spera ca pana la sfarsitul anului sa ajunga la 100 de locatii.