Cu o putere de 105 CP si un cuplu maxim de 250 Nm, oferit intre 1500-2500 min-1, propulsorul este ideal atat pentru oras, cat si pentru sosea.

Tehnologia Common Rail confera motorizarii o functionare lina, in conditiile unui consum redus. Motorul va fi disponibil cu transmisia manuala cu cinci trepte de viteza.

Acest motor modern urmeaza trend-ul de Downsizing: cilindree mai mica, cu putere mai mare.

Superb 1.6 TDI CR are un consum mixt de doar 5 l/100 km, indeplineste conditiile normei de poluare EU5 si este cel mai economic Superb din gama diesel.

Citeste si:

“Motorul 1.6 TDI CR reprezinta o completare a ofertei de motoare cu injectie directa. Gama Superb ofera astfel injectia directa pentru toate cele zece motoare diesel. Motorul 1.6 TDI CR este combinatia ideala dintre tehnologia de ultima ora, economicitate si ecologie”, spune Eckhard Scholz, membrul consiliului de administratie al Škoda Auto, coordonatorul domeniului pentru Dezvoltare Tehnica.

Datorita emisiilor CO2 reduse (130 g/km mixt), contribuie in mod semnificativ la reducerea valorii medii a emisiilor modelelor Škoda.