Pentru ca in Romania sunt peste 70.000 de nunti pe an, antreprenoarele vizeaza in special acest public, "care trebuie sa respecte un cod vestimentar special, dar nu vor sa-si cumpere o tinuta". De asemenea, au fost luate in calcul si evenimentele corporate, balurile si evenimentele cultural-artistice unde tinuta black-tie este obligatorie.

Costumele sunt fabricate in Italia, cu materiale de la fabrici locale sau importate din Marea Britanie. Pe langa inchirierea produselor, iTux vinde sau realizeaza la comanda in sistemul made to measure articole vestimentare.

Investitia pentru primele 6 luni de activitate s-a ridicat la 100.000 de euro si a insemnat crearea colectiei de tinute, a platformei online, a campaniei de comunicare si marketing, precum si lansarea si dezvoltarea sistemului de franciza, pentru care antreprenorii cauta deja parteneri pentru a deschide cabine de proba in toate orasele mari din tara. In primele 12 luni, antreprenorii asteapta 500 de clienti.

Citeste si:

„Am vrut sa oferim un singur raspuns la mai multe intrebari cum ar fi: „cum ma imbrac la un eveniment?”, „merita sa cumpar o tinuta pe care o voi purta foarte rar?”, „de unde cumpar / inchiriez un costum de calitate care sa mi se potriveasca?”, a declarat Simona Hulber, cofondator Itux.

Afacerea a fost lansata Simona Hulber, designer si consilier vestimentar care coordoneaza latura creativa a businessului, Ana-Maria Varvara, antreprenor, care se ocupa de dezvoltarea businessului si Alexandru Nestian, pasionat de moda masculina si cu experienta in online si in marketingul brandurilor de fashion masculin. Simona Hulber nu este la prima experienta in segmentul masculin made to measure, ea fiind unul dintre fondatorii Zenonni Su Misura, primul business de acest tip aparut in Romania. In cei 17 ani de experienta, a lucrat in cadrul Bigotti, Artigiani, Cavaliere sau Hulber Shirts.

Sursa foto: Pixabay.com