Tymbark Maspex a anuntat pentru 2007 o cifra de afaceri estimata la aproximativ 51 milioane de euro, in crestere cu aproximativ 20% fata de anul trecut, cand a fost atins un nivel de 43 milioane de euro, iar pentru 2008 vizeaza afaceri in crestere de pana la 61 milioane de euro. Potrivit reprezentantilor companiei, citati de NewsIn, cele mai recente investitii realizate de Tymbark Maspex Romania s-au ridicat la valoarea de sapte milioane euro.

Tymbark Maspex Romania a lansat recent, sub marca Tymbark, Linia de Multivitamine, singura de acest tip de pe piata, care este disponibila de la jumatatea lunii noiembrie, in trei sortimente: Tymbark Multivitamine Nectar, Tymbark Multivitamine cu Magneziu si Tymbark Multivitamine Cocktail Rosu. Potrivit datelor AC Nielsen, Tymbark Maspex este lider pe segmentul de nectaruri, cu o cota de 35,3%.

"Noua gama este produsa la fabrica de la Valenii de Munte si este destinata atat pietei interne, unde deocamdata suntem singurii cu un produs de acest tip, cat si pentru export, acest produs fiind deja prezent pe diferite alte piete pe care activam. Suma investita in campania de promovare a noii linii Tymbark Multivitamine se ridica la 1,15 milioane de euro, valoare de rate card, iar ca urmare a lansarii noii linii Tymbark Multivitamine, preconizam o dublare a vanzarilor acestor produse, in urmatoarea jumatate de an", a declarat presedintele companiei.

Citeste si:

In prezent, Tymbark Maspex Romania produce in fabrica sa de la Valenii de Munte toate sucurile Tymbark, sucul de morcovi si fructe Tedi, nectarurile Carotella, nectarurile Ciao, precum si produsele instant din gama La Festa (Cappuccino La Festa, Ciocolata Calda La Festa, La Festa 3in1).

Tymbark Maspex este prezenta in Romania din anul 1996, atunci fiind cunoscuta sub denumirea de La Festa International, operatiunea de rebranding avand loc in anul 2006. Compania are un numar aproximativ de 600 de angajati si detine o fabrica la Valenii de Munte, certificata ISO 9001/2000. Portofoliul companiei include, alaturi de marca La Festa, pe divizia de produse instant, ceaiuri granulate Ekoland, crema pudra pentru cafea Coffetta si cacao granulata Brumi pentru copii, tot sub acest brand lansand in acest an si cereale pentru consum Brumi.

Pe divizia de sucuri compania detine urmatoarele brand-uri: Tedi, suc de morcovi si fructe destinat copiilor; Tymbark, sub umbrela caruia se afla toate categoriile de produs: nectar, juice 100% si still drink, precum si alte brand-uri, cum ar fi: Carotella, Ciao, Duo Fruo si Figo. Compania mama, Maspex Wadowice, a fost infiintata acum 17 ani, fiind originara din Polonia si avand filiale dezvoltate in opt tari.