Romanii vor putea vota imaginea care exprima cel mai bine cuvantul „dor”, pana in data de 17 august 2016, accesand tab-ul DOR de pe pagina Emojioneaza. Acesta este disponibil pe acest link si acesta pentru mobil. Imaginea care va strange cele mai multe voturi va fi apoi inclusa in aplicatia Romoji, prima colectie de „stickers emoji” cu specific romanesc, lansata de Vodafone Romania, care poate fi descarcata gratuit din AppStore si Google Play.

Imaginile care se regasesc cel mai des in raspunsurile romanilor la intrebarea „Ce inseamna dorul pentru tine?” sunt legate de persoanele apropiate, de mancarurile preferate gatite de mama, de momente speciale petrecute cu prietenii, de activitatile preferate din copilarie, de locurile in care au petrecut vacante sau de piesele de port popular specific romanesti. Cei mai multi oameni vad un „emoji” de dor direct legat de manifestari de emotii sau afectiune.

Citeste si:

„Sa ai puterea sa spui ‘mi-e dor’ oricand simti acest lucru si oriunde ar fi cel drag - acesta a fost gandul cu care am pornit la drum, in noua noastra campanie de comunicare. Faptul ca doar noi, romanii, stim cu adevarat ce simti si cum este sa iti fie dor, ne-a motivat sa gandim, impreuna cu toti utilizatorii Cartelei Vodafone, un ‘emoji’ autentic, unic in lume”, a declarat Laura Barbu, director, brand and marketing communications, Vodafone Romania.

Proiectul de creatie a primului „emoji” care exprima cuvantul „dor” face parte din platforma de comunicare pentru Cartela Vodafone denumita „Emojioneaza”, lansata in aprilie 2016, ce incurajeaza utilizatorii sa comunice creativ si sa isi exprime emotiile cu ajutorul „emoji”.

Principalii concurenti ai Vodafone sunt Orange, Telekom, precum si RCS&RDS si UPC Romania.