“Pana la sfarsitul anului, si deocamdata doar pentru Statele Unite ale Americii, vom incepe sa ne vindem produsele pe Internet”, a declarat Francesco Trapani, directorul executiv al companiei italiene.

Reprezentantii Boucheron au precizat ca site-ul lor va fi lansat la inceputul saptamanii viitoare, desi unii clienti selectati au deja acces la pagina de web. Jean-Christophe Bedos, directorul executiv al companiei franceze, a adaugat ca nu are idee ce volum de vanzari va genera site-ul, dar ca se asteapta la o crestere a vanzarilor din lanturile sale de magazine.

Acesta urmeaza sa se extinda cu noi unitati in Doha, Bahrain, Sankt Petersburg, Macao, Shanghai si Bordeaux. Miscarea este sprijinita si de adevaratul boom experimentat in prezent de industria de profil, bagajele cu monograme si inele cu diamant fiind de departe cele mai cautate produse de lux.

Pana acum, consumatorii americani s-au dovedit cei mai dispusi sa cheltuiasca mii de dolari pe cumparaturile online, impunand un trend care se extinde la nivel mondial. “Vanzarile pe Internet au ramas un subiect tabu pentru un numar considerabil de jucatori din domeniu. Acest lucru i-a facut pe clienti sa se simta frustrati care, pe langa faptul ca sunt foarte bogati, au acces si la cele mai performante tehnologii ale momentului”, este de parere Bedos.

Site-ul Boucheron va permite cumparaturi directe de pana la 10.000 de euro, clientii care depasesc aceasta suma avand la dispozitie o linie telefonica directa cu producatorul prin care sa se realizeze transferul de bani si produse.

Citeste si:

Pentru anul 2007, oficialii Bulgari se asteapta la rezultate excelente, anuntand prezentarea informatiilor financiare din primul semestru al anului 2007 la sfarsitul lunii iulie. Profitul primului trimestru a crescut cu 31,5% pana la 23,9 milioane de euro, estimandu-se o majorare a profitului net si a vanzarilor intre 8 si 12% pentru anul curent.

Bulgari se situeaza pe locul trei in lume in topul celor mai mari bijutieri, cu venituri anuale de peste un milliard de euro si o valoare de piata care se ridica la 3,6 miliarde de euro.

Vanzarile online au avut o crestere de peste 30% pe al doilea trimestru al anului 2007, iar cifra de afaceri a comerciantilor online a depasit 1,1 miliarde de euro, potrivit Barometrului publicat de Asociatia Franceza pentru Comert si Servicii Online (ACSEL). Numarul tranzactiilor inregistrat s-a cifrat la 13,2 milioane, in crestere cu 21 de procente fata de aceeasi perioada a anului 2006.

In ultima luna, 19 milioane de internauti au efectuat cumparaturi online, ceea ce reprezinta un numar de 63%, cu o crestere de 22 de procente intr-un an.

In Romania, in primele zece luni ale anului trecut, au fost efectuate aproximativ 69.000 de tranzactii de tip cumparaturi online, cu o valoare totala de peste 5,8 milioane de euro, potrivit unui comunicat al Ministerului Comunicatiilor si Tehnologiei Informatiei.