Uitati-va care sunt publicatiiile de interes pentru clientii dvs si faceti o lista cu jurnalistii si bloggerii care scriu pe teme din sfera businessului dvs. Incercati sa ii cunoasteti, sa le observati personalitatea si topicurile de interes, apoi incercati sa va conectati cu ei online (Facebook, Twitter), sa le urmariti activitatea pe bloguri si sa va intalniti cu ei in evenimentele la care acestia participa.

Fiti accesibili si oferiti informatii folositoare din businessul dvs., spune Alina Damaschin, directorul general al agentiei Rogalski Grigoriu Public Relations.

Gasiti o abordare interesanta

Cu cat povestea pe care o aveti de spus este mai interesanta, sansele ca aceasta sa atraga atentia jurnalistului si sa fie publicata vor creste.

Povestile despre o companie la inceput, mai indrazneata, cu un business mai atipic, condusa de un antreprenor diferit prin modul de a pune problema, care are informatii noi despre un anumit segment de consumatori, pot fi mai atractive decat cele despre companiile mari.

Cititi toate sfaturile oferite de Alina Damaschin in articolul:Cum sa te promovezi in presa. 10 sefi de agentii te invata ce sa le spui jurnalistilor

Cum sa te promovezi in presa. 10 sefi de agentii te invata ce sa le spui jurnalistilor

Cum sa te promovezi in presa. 10 sefi de agentii te invata ce sa le...