Grupul auto francez Renault va organiza in 6 aprilie o reuniune extraordinara a consiliului de administratie, in cadrul careia se va discuta despre un eventual parteneriat cu Daimler si despre un schimb de participatii intre cele doua firme.
Informatiile vin dupa ce Financial Times a relatat ca schimbul de participatii va fi simbolic, de ordinul a 3%, si dupa ce un articol publicat de Nikkei mentiona ca discutiile dintre Nissan si Daimler au in vedere participatii de 1-2% din capital, informeaza NewsIn.

Le Figaro mai scrie ca operatiunea ar urma sa fie anuntata actionarilor Daimler si Renault in cadrul adunarilor generale, care vor avea loc pe 14, respectiv 30 aprilie.

Potrivit cotidianului francez, cei doi constructori auto ar putea incheia un parteneriat pe segmentul masinilor de capacitate mica, ce va permite utilizarea componentelor Renault pentru modelele ce vor inlocui Mercedes Clasa A si B, precum si pentru viitorul model Smart.

Cotidianul precizeaza ca grupurile au putea chiar sa creeze o platforma comuna pentru modelele mici. Acordul ar putea viza vehiculele utilitare si vehiculele electrice. In schimb, Renault si Nissan ar putea profita de tehnologia Daimler pentru motoarele diesel de capacitate mare.

In decembrie, Renault a confirmat ca poarta discutii cu Daimler si cu alte grupuri pentru eventuale parteneriate, cu scopul reducerii costurilor fixe si cresterii volumelor de vanzari. Discutiile au vizat in special motoarele, platformele si transmisiile.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri