Daca la nivel national, piata de retail a inregistrat in 2017 o crestere a cifrei de afaceri de 11,3% si 524 de deschideri de magazine, potrivit studiului Retailers’ METRICS, realizat de Cushman & Wakefield Echinox, pentru retailul de fashion anul curent a insemnat o crestere a cifrei de afaceri cu 25% si 92 de magazine noi, in scadere fata de anul anterior. Studiul a fost realizat pe cei mai mari 36 de retaileri de fashion din Romania.

Astfel, la finalul anului 2016 acestia detineau 783 de magazine pe plan local, dintre care 136 fusesera deschise in 2016. De-a lungul anului curent, retailerii de fashion au inaugurat 92 de locatii noi, ceea ce face ca evolutia deschiderilor de noi magazine in acest an sa fie cu 32% mai slaba fata de anul anterior. Scaderea numarului de magazine noi deschise de-a lungul acestuia an a fost influentata de nivelul scazut al livrarilor de spatii comerciale, tendinta care se va mentine si anul viitor si se anunta a fi o mare provocare pentru retailerii care isi doresc extinderea.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont