Produsul a fost lansat initial in urma cu un an si jumatate in Austria, iar mai apoi in Germania. Anul acesta compania a lansat pe piata opt noi produse.

”Sunt un sortiment bio, produsi din porumb cultivat in ecosistemul alpin al Austriei, vestit pentru terenurile agricole si pajistile cu sol pur, neafectat de poluare si necontamintat de chimicale, pesticide, fertilizanti sau stimulatori de crestere”, a subliniat Eliodor Apostolescu, director general Phoenixy.

Din Baicoi la NY: fratii Apostolescu duc pufuletii Gusto peste Ocean

Din Baicoi la NY: fratii Apostolescu duc pufuletii Gusto peste Ocean

In prima jumatate a acestui an vanzarile companiei au urcat cu 20% fiind sustinute de exporturi, brandul fiind listat in marile retele internationale de magazine din Europa. Anul trecut cifra de afaceri a fost de aproximativ 20 de milioane euro, iar profitul de circa 2 milioane euro.

Citeste si:

Phoenixy este liderul pietei locale de pufuleti, cu o cota de piata de 70%. Compania detine in portofoliul sau 15 tipuri de produse, distribuite la nivel national si international. In fabrica de la Baicoi sunt produse zilnic peste un milion de pungi de pufuleti. Compania exporta in Suedia, Germania, Olanda, Spania, Italia, Grecia, Cehia, Slovacia, Bulgaria, Anglia, Ungaria, Belgia, Ungaria, Croatia, Albania si America.

Eliodor Apostolescu va participa in calitate de speaker in cadrul celei de-a patra editii a conferintei retailArena - Go (g)Local. Inscrie-te pentru a afla povestea din spatele celui mai cunoscut brand de pufuleti.

Sursa foto: Shutterstock