Astfel, Leo Burnett Romania ajunge la zece agentii, dintre care sase in zona de digital: Ileo Digital Star, The Geeks, 2Parale, 8team si Breeze Mobile.

De asemenea, lansarea vine dupa ce in ultimii trei ani au aparut tot mai multe agentii de mobile marketing, cele mai importante dintre acestea fiind Syscom Digital si Mobile Works. De altfel, Mobile Works este o companie lansata anul acesta de grupul de comunicare Lowe Romania, unul dintre principalii concurenti ai Leo Burnett.

Sa nu comunici pe mobil in anii urmatori are acelasi grad de probabilitate cu a renunta la internet

“Telefonul mobil are capacitatea de a inlocui mare parte din mediile actuale si, din acest punct de vedere, are o miza viitoare foarte mare in mixul de comunicare. Situatia este comparabila ca impact si importanta cu momentul aparitiei internetului in viata utilizatorului. A nu face comunicare pe mobil in anii urmatori are acelasi grad de probabilitate cu a renunta la internet”, spune Stefan Iordache, cofondator si director operational al Leo Burnett Group Romania.

Grupul Lowe lanseaza Mobile Works, o agentie de mobile marketing

Grupul Lowe lanseaza Mobile Works, o agentie de mobile marketing

Breeze Mobile ofera servicii din zona site-urilor mobile, a aplicatiilor si a activarilor punctuale, dar si dezvoltare de tipuri de vanzare sau loializare prin mobil.

Lansarea agentiei vine in contextul in care romanii folosesc tot mai mult internetul pe mobil.

“Este foarte posibil ca in 2013, penetrarea telefoanelor inteligente sa ajunga la o cifra critica de peste 20%, iar utilizarea internetului mobil sa depaseasca 50%, intrecand numarul utilizatorilor de internet desktop”, spune Dan Virtopeanu, managing partner al Breeze Mobile.

Potrivit estimarilor din piata de telecom, anul acesta se vor vinde in jur de 3-3,5 milioane de telefoane mobile, dintre care aproximativ un milion vor fi smartphone-uri.

Pe de alta parte, jucatorii din domeniu evalueaza ca din cele aproximativ 23,4 de milioane de telefoane utilizate anul trecut in Romania, doar in jur de 3-4 milioane erau dispozitive smartphone.

Un interviu ALTFEL cu seful Vodafone: Recesiunea a devenit ceva normal, dar tu alegi daca incepi ziua zambind sau trist

Un interviu ALTFEL cu seful Vodafone: Recesiunea a devenit ceva...

Citeste si:

De altfel, in urma cu trei luni Virtopeanu declara ca numarul de telefoane inteligente utilizate in Romania a ajuns la 2,5 milioane de unitati si ar putea creste la 7,5 milioane in 2015.

O piata de 10 milioane de euro in 2013

“Tehnologiile noi sunt adoptate de mase cu rapiditate, un amanunt extrem de relevant in domeniul comunicarii, caci cei care au adoptat mai repede tehnologiile emergente au avut beneficii si randamente superioare celor care au urmat. Astfel, preconizam ca 2013 este anul in care piata locala de marketing mobil va depasi pragul de 10 milioane de euro”, a adaugat managerul Breeze Mobile.

Piata romaneasca de mobile marketing era evaluata anul trecut la circa 7-7,5 milioane de euro.

Novolan, Syscom Digital: Anul viitor volumul de activitate va creste, dar bugetele nu vor fi mai mari

Novolan, Syscom Digital: Anul viitor volumul de activitate va...

Virtopeanu are o experienta de 15 ani in comunicarea pe mobil si tehnologii emergente, fiind unul din pionierii marketingului mobil din Romania si unul dintre cei mai cunoscuti specialisti de pe piata locala. Pana in august anul trecut el a condus timp de sapte ani compania Voxline Communication, unul dintre principalii jucatori in domeniului marketingului pe mobile.

Echipa condusa de Virtopeanu in cadrul Breeze Mobile reuneste oameni de comunicare specializati in strategie, creatie, dezvoltare si implementare.

Leo Burnett ajunge la zece agentii, dintre care sase specializate pe digital

Leo Burnett Romania este format din zece agentii: Leo Burnett & Target (creatie), Starcom Mediavest Group (media), 23 communication ideas (creatie), The Practice (relatii publice), Ileo (digital), Digital Star (digital), The Geeks (digital) si 2Parale (digital), 8team (digital), Breeze Mobile (digital).

Portofoliul de clienti al celor zece companii insumeaza peste 100 de clienti locali si internationali.

Grupul este condus de Ioana (CEO) si Stefan Iordache (COO), cei doi frati punand bazele acestuia in 1994 prin infiintarea agentiei Target Advertising, care in 1996 s-a afiliat la reteaua Leo Burnett. In 2011 grupul a avut afaceri de 61,2 milioane de euro si un profit net de 2,3 milioane de euro.