Fulfill.ro este un produs al Mediapost Hit Mail, care este detinuta de catre Posta Franceza (60%) si Marian Seitan (40%). Seitan a absolvit ASE in 1996 si a fondat Hit Mail in 1997; grupul Mediapost Hit Mail a generat afaceri de 10,7 mil. euro, la nivelul anului 2014.

«Am lansat proiectul pentru ca prin Fulfill.ro, un magazin online isi poate reduce cheltuielile operationale si mai mult, si le poate transforma din cheltuieli fixe (depozitare si angajati) in cheltuieli variabile in functie de numarul de comenzi. In plus antreprenorul scapa de toata bataia de cap care inseamna logistica de e-ccmmerce. Fulfill.ro se adreseaza magazinelor online mici, medii si medii spre mari. Din calculele facute impreuna cu clientii nostri, in medie costul pe procesare a comenzii pe cont propriu este undeva la 3 euro/comanda iar noi impartim la 3 acest cost », explica el.

In lansarea proiectul s-a investit circa 100.000 de euro pana in prezent, in echipamente, dezvoltare software, mobilier.

«Initial, magazinele de e-commerce nu stiau ca exista astfel de furnizori, care le iau de pe cap logistica si ii lasa sa se axeze pe produse si pe promovare; a durat ceva timp pana au inteles cum functioneaza solutia noastra si cum ea le creste competitivitate. De asemnea, customizarea platformei pentru nevoile fiecarui clienti si integrarea cu anumiti curieri ne-au consumat mult timp si resurse. In prezent ne concentram pe dezvoltarea solutiei informatice si pe marirea capacitatii de productie, pentru ca avem multe cereri», mai spune el.

Citeste si:

In prezent, la cateva luni de la lansare, compania are 11 clienti si estimeaza ca vor atrage 30 pana la sfarsitul anului, urmand ca dimensiunea medie a lor sa creasca. Platforma logistica este plasata in Chitila.

Amortizarea investitiei se va realiza in urmatorii doi ani. „Suntem in faza de achizitie de clienti pentru urmatorul an, cel putin. In urmatorii 2 ani preconizam ca se va amortiza investitia initiala”.

Principalul concurent al Fulfill.ro este Frisbo, din Brasov.

Externalizarea prinde contur si in eCommerce-ul de la noi

Externalizarea prinde contur si in eCommerce-ul de la noi