Acasa locul preferat pentru consumul bauturilor necarbonatate
Potrivit studiului Daedalus Consulting din ianuarie 2006, bauturile racoritoare necarbonatate, indiferent de categorie, sunt cel mai des consumate acasa (peste 54%), dupa care urmeaza terasa (peste 13%) si, pe locul al treilea, scoala sau serviciul (peste 10%). in ceea ce priveste obiceiurile de consum, acelasi studiu indica o preferinta pentru still drink in perioada de vara (45,8% vs. iarna 41,1%), pentru nectar in perioada de iarna (38,5% vs. vara 34,3%), in timp ce preferinta pentru suc natural nu este influentata de anotimp (vara 19,7% vs. iarna 19,6%), declara Calin Clej, Consumer Marketing Manager, QAB.
Romanii prefera portocala
Aroma preferata de consumatorii romani de bauturi racoritoare necarbonatate este portocala, urmata de piersica, grapefruit si para, dupa care vin aromele mai exotice: ananas, kiwi, lamaie.
in ceea ce priveste strategia pentru acest an, Directorul de Marketing si Comunicare al QAB, Eusediu Margasoiu, declara: in anul 2006 ne-am propus sa continuam strategia din 2005 cand am repozitionat brandul Prigat pe conceptul de energie naturala. Aceasta strategie se aliniaza tendintei consumatorilor romani de a se orienta catre produse benefice pentru sanatatea lor, fara conservanti si cu un continut scazut de calorii.
Prigat promovat prin Trade Marketing
Trade Marketingul este un nou capitol in stiinta promovarii produselor, dezvoltat in lume doar de cateva decenii. Sunt vizibile rezultatele sale cuprecadere in modul atractiv, foarte specializat, in care produsele sunt expuse in magazine, astfel incat sa fie cat mai bine puse in valoare si cumparatede consumatori. QAB a investit inechipa sa deTrade Marketing ai carei membri gasesc solutii creative si personalizate pentru promovarea Prigat, declara Camelia Dragomirescu, Trade Marketing Manager, QAB.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: