Discutiile pentru o importanta investitiei imobiliare au inceput inca din urma cu sase ani, moment in care familia Pogonaru, proprietara a noului centru comercial din zona Obor, a decis sa transforme fosta fabrica de mase plastice ProdPlast din zona (ulterior mutata pe platforma Faur – n.red) intr-o investitie rezidentiala sau comerciala de dimensiuni adaptate specificului zonei.

“M-am ocupat de proiectul Veranda in ultimii sase ani. Initial s-au analizat mai multe optiuni: a fost gandit drept un proiect rezidential, apoi un mall de foarte mari dimensiuni, care ar fi putut avea 60.000 mp. Riscul de a construi un mall de foarte mari dimensiuni era ridicat, asta pentru ca un proiect de acest calibru nu aducea ceva nou pe piata. Prin Veranda Mall nu ne-am dorit sa concuram cu piata Obor, asta deoarere piata are un rol foarte important in zona, iar scopul proiectului a fost de a veni cu ceva complementar. Cel mai mare risc era acela ca proiectul sa sufoce zona cu traditie comerciala”, a declarat Luiza Moraru (foto mai jos), head of retail & asset services in cadrul companiei de consultanta imobiliara CBRE Romania, care s-a ocupat de inchirierea centrului comercial, iar in prezent asigura managementul proiectului din zona Obor.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont