Miscarea este determinata de teama ca BBC si-ar putea pierde audienta in randul tinerilor care renunta la TV in favoarea Internetului
BBC si-a dezvaluit strategia Creative Future si planurile pentru o relansare a unitatii sale online. Un studiu realizat de BBC a descoperit ca 60% dintre cei cu varste intre 16 si 24 de ani vizioneaza mai putin de 3 ore saptamanal emisiunile BBC, iar in jur de un sfert nu se uita deloc la programele BBC.
Anuntand strategia, directorul general Mark Thompson a spus ca " va urma un mare soc" deoarece se va schimba relatia dintre audienta si BBC precum si cu tehnologia.
Broadcaster-ul traseaza cateva schimbari majore pe care doreste sa le abodeze in "era digitala", precum cresterea continutului generat de utilizator si o concentrare pe noi canale de distributie precum telefoanele mobile si iPod-urile.
Printre alte schimbari promovate de strategia Creative Future este punerea unui mai mare accent pe muzica online in toate proprietatile BBC - radio, TV si online. Parte a efortului de a deveni un brand muzical, BBC intentioneaza sa devina " o destinatie principala pentru formatii necunoscute".
BBC va incepe sa se concentreze pe incurajarea audientei de a participa si a contribui la continutul sau online. Desi detaliile despre continutul generat de utilizator nu au fost inca stabilite cu exactitate, BBC ar putea invata din succesele si esecurile altor companii.
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.
Te-ar putea interesa și: