Miscarea este determinata de teama ca BBC si-ar putea pierde audienta in randul tinerilor care renunta la TV in favoarea Internetului
BBC si-a dezvaluit strategia Creative Future si planurile pentru o relansare a unitatii sale online. Un studiu realizat de BBC a descoperit ca 60% dintre cei cu varste intre 16 si 24 de ani vizioneaza mai putin de 3 ore saptamanal emisiunile BBC, iar in jur de un sfert nu se uita deloc la programele BBC.

Anuntand strategia, directorul general Mark Thompson a spus ca " va urma un mare soc" deoarece se va schimba relatia dintre audienta si BBC precum si cu tehnologia.

Broadcaster-ul traseaza cateva schimbari majore pe care doreste sa le abodeze in "era digitala", precum cresterea continutului generat de utilizator si o concentrare pe noi canale de distributie precum telefoanele mobile si iPod-urile.

Printre alte schimbari promovate de strategia Creative Future este punerea unui mai mare accent pe muzica online in toate proprietatile BBC - radio, TV si online. Parte a efortului de a deveni un brand muzical, BBC intentioneaza sa devina " o destinatie principala pentru formatii necunoscute".

BBC va incepe sa se concentreze pe incurajarea audientei de a participa si a contribui la continutul sau online. Desi detaliile despre continutul generat de utilizator nu au fost inca stabilite cu exactitate, BBC ar putea invata din succesele si esecurile altor companii.



Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri