Paravion.ro: Un roman a cumparat cel mai scump bilet de avion, de 5.460 de euro

In timp de unii romani vaneaza ofertele companiilor aeriene, altii prefera sa dea cateva mii de euro bune. De fapt, un singur roman a cumparat cel mai scump bilet de avion in 2014 de pe portalul de turism Paravion.ro. Este vorba de un bilet individual, pentru destinatia Maldive, care a costat 5.460 de euro dus-intors, la clasa business, la sfarsitul lui februarie-inceputul lui martie anul trecut.

Dupa o simpla simulare pe site-ul Paravion.ro, un bilet de avion dus-intors Bucuresti-Male (Maldive) costa de la 2.900 de euro la business class pentru perioada 26 februarie-5 martie 2015, si poate ajunge la aproape 5.000 de euro pentru un zbor cu o escala. Pentru zborurile cu doua escale, pretul depaseste 6.000 de euro pentru o singura persoana. La clasa economica, tarifele pornesc de la 700 de euro, pentru aceeasi perioada.

Sursa foto: Captura Paravion.ro

Cea mai scumpa rezervare de bilete de avion la Paravion.ro, in 2014, a fost una pentru 4 persoane, cu destinatia New York, la pretul de 9.600 euro, afirma Remus Visan, managing director-ul Paravion.ro.

Citeste si:
Paravion inchide biroul din Turcia si intra in reorganizare in Romania
Paravion intra in...

Paravion a vadut cu 86% mai multe bilete de avion in 2014. Asta inseamna total de 100.000 de bilete de avion, pe toate cele cinci piete pe care activeaza (Romania, Turcia, Ungaria, Bulgaria, Cipru). Dintre toate acestea, 85% din business este generat de Romania. Pentru 2014, Remus Visan se asteapta la o crestere de 30%-40% a cifrei de afaceri fata de 2013, cand a incheiat cu 55 milioane de lei. Pentru managerul roman, 2014 este un an "foarte frumos", dar care il va duce catre o provocare si mai mare in 2015: sa pastreze aceeasi crestere sau de cel putin 20%, a povestit managerul roman, pentru Wall-Street.ro.

Clientii Paravion.ro au optiunea de a achita pachetele de vacanta atat online, cat si prin tranfer bancar sau cash, la punctele de lucru ale agentiei.

Totusi, Remus Visan, managing partner-ul Paravion.ro, spune ca, acum, cand romanii pot plati mai peste tot cu cardul, nemultumirea clientilor este ca nu pot sa cumpere totul dintr-un singur click. Clientul urmareste beneficii in ziua de azi, face parte dintr-o comunitate si se pozitioneaza ca un lider de opinie. In plus, vrea sa transmita comunitatii lui ce a facut, cat de bine s-a descurcat, ca a fost ecofriendly, ca a economisit bani, ca a gasit cea mai isteata varianta de vacanta, potrivit lui Remus Visan.

El sustine ca devine din ce in ce mai complicat sa servesti clientii. Ei vor ca totul sa fie intuitiv de la inceput pentru a intelege din momentul in care vor da click unde vor ateriza si ce mai trebuie sa faca pana atunci. "Clientii provoaca business-ul la un nivel atat de dinamic incat incepe sa-mi fie teama. In fiecare zi cand ma uit si analizez datele, evolutia business-ului, ma uit cu teama, mi-e teama ca la un moment dat o sa mai pot sa culeg suficiente date incat sa-mi dau seama in ce directie se duc clientii mei. Astazi nu mai esti atent doar la el, ci esti atent la comunitatea din care face parte. Nu-l mai studiezi doar pe el, studiezi cercul lui de prieteni. Deci nu doar tu esti clientul, tot grupul tau de prieteni este clientul meu", descrie Remus Visan directia in care merge business-ul.

Citeste si:
Go Travel, crestere de 10 MIL. euro in 3 ani. Previziuni pentru 2019
Go Travel, crestere de 10...

Paravion.ro, fondat de Remus Visan in 2005, a fost cumparat de fondul de investitii GED Capital in 2010, din care face parte si agentia Happy Tour.

Sursa foto: Maldive/Shutterstock.com
Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri