Mercedes-Benz Clasa E Estate

“Mercedes-Benz Clasa E Estate imprumuta designul si inteligenta Clasei E sedan, oferind in acelasi timp mai mult spatiu. Modelul se adreseaza familiilor si oamenilor foarte activi in timpul liber. In Europa, una din trei masini Mercedes-Benz Clasa E vandute este un Estate, pe unele piete este chiar una din doua masini”, a declarat, la evenimentul de prezentare de la Stuttgart, Ola Kallenius, membru al Consiliului de administratie Daimler AG si responsabil marketing si vanzari pentru Mercedes-Benz Cars.

Asociata in Germania cu tenisul, cea de-a sasea generatie Clasa E Estate, este la fel de dinamica ca un jucator de tenis si la fel de mare ca si centrul terenului, pentru ca, spun nemtii, cu aceasta pot fi transportate 12.000 de mingii de tenis sau un europalet (latime minima intre pasajele rotilor de 1.100 mm), pentru ca are un volum de 1.820 de litri, cu scanunele spate pliate.

Mercedes-Benz Clasa E Estate

Cu o capacitate intre 640 si 1820 de litri, compartimentul pentru incarcare este unul dintre cele mai mari din segment. In varianta standard, bancheta are o noua functionalitate, spatarul poate fi fixat cu 10 grade mai inclinat, pentru a crea un volum suplimentar de incarcare de 30 de litri si a ajunge la 670 de litri.

Clasa E Estate

Spatarul banchetei este in standard configurat 40:20:40 si poate oferi foarte multe configuratii intre capacitatea de transport si locuri. Acesta dispune de comutatoare electrice amplasate in portbagaj, in partea dreapta si stanga de langa spatare. Cand hayonul este deschis, capacul electric al portbagajului se deplaseaza in sus.

Clasa E Estate

Accesul la portbagaj se face usor, hayonul Easy-pack se poate deschide si inchide la apasarea unui buton si poate fi oprit in orice pozitie pentru a nu se lovi de plafon in garaje. Optional, prin dotarea keyless-go, portbagajul se poate deschide sau inchide fara sa fie atins, prin miscarea piciorului sub bara de protectie spate.

Citeste si:

Tot optional este si kit-ul de fixare a incarcaturii Easy-pack, care vine cu sine in podeaua vehiculului, elemente de fixare, o tija telescopica si suporturi pentru bagaje. Spre finalul anului, Estate va primi si al treilea scaun rabatabil pentru copii.

O suspensie pneumatica spate autonivelanta este in standard pe Clasa E Estate si asigura ca masina sa ramana intotdeauna orizontala, chiar si atunci cand este complet incarcat pana la 745 kg.

Clasa E Estate dispune si de cuplaj de remorcare electric, ascuns in bara spate. Comenzile pentru acesta sunt pe usa soferului sau pe hayon. In premiera, Estate a primit si un dispozitiv pentru 4 biciclete care se monteaza pe cuplajul de remorcare in cele doua bolturi suplimentare de pe cuplajul sferic.

Mercedes-Benz Clasa E Estate

Motorizari Mercedes-Benz Clasa E Estate

Pentru lansarea pe piata, noul Estate va fi disponibil in versiunea E 200 cu un motor pe benzina de 184 CP, impreuna cu E 220 d 194 CP, E 250 211 CP. In al patrulea trimestru din 2016, va sosi E 200 d 150 CP, E 350 d 258 CP, E 400 4MATIC 333 CP. La lansarea pe piata, toate modelele sunt echipate standard cu noua transmisie automata cu 9 trepte - 9G TRONIC.

Mercedes-Benz Clasa E Estate

Mercedes-AMG E 43 4MATIC

Estate-ul va avea si o versiune de performanta, Mercedes AMG E 43 4MATIC Estate cu un motor biturbo V6 de 3.0 litri 401 CP.

Mercedes-AMG E 43 4MATIC

Mercedes-Benz concierge

Din iunie, Mercedes-Benz va lansa serviciul concierge, prin care operatori vor da sfaturi despre trasee turistice, rezervari la restaurant, informatii despre evenimente si vor putea transmite o destinatie direct pe sistemul de navigatie. Serviciul de concierge este disponibil in 19 tari din Europa si va putea fi accesat folosind butonul iCall.

Clasa E Estate

Tehnologii pentru Clasa E Estate:

  • Active Brake Assist (standard) – avertizeaza soferul de coliziuni iminente, daca este necesar aplica in mod automat franele si detecteaza si pietonii.
  • Pilot drive - mentine automat distanta corecta intre vehicule pe toate tipurile de drum si poate fi activ si la o viteza de pana la 210 km/h.
  • Remote Parking Pilot - masina poate fi parcata printr-o aplicatie de telefon.

Primul break Mercedes-Benz a parut in urma cu 50 de ani (1966) si a fost construit de un partener din Belgia pentru modelele 200 D si 230 S. Nu a fost un succes, sub 3.000 de unitati au fost construite pana in 1969 si ideea a fost abandonata. In 1978, Mercedes a incercat din nou cu 123 Estate, care s-a dovedit un succes si de atunci a existat cate un break in fiecare generatie succesiva a clasei E (S 124, S 210, S 211, S 212).