Cum vad lanturile de cafenele dezvoltarea in provincie


Piata autohtona a cafenelelor a devenit in ultimul an extrem de atragatoare, atat pentru retelele de cafenele locale, cat si pentru marii jucatori internationali. Ce strategii vor adopta Turabo Café, Cafepedia, Gloria Jean\'s Coffees si gigantul Starbucks in extinderea la nivel national si ce sanse acorda acestia provinciei in fata Capitalei?

Un articol de Denisa Apostol.

2 Prin ce se deosebeste consumatorul de cafea din provincie fata de cel din Capitala?

Tudor Niculescu Director General, Turabo Caf
Incercam in provincie, ca si in Capitala, sa dezvoltam o cultura a cafelei. Este important pentru noi ca cel care paseste pragul unei cafenele Turabo Caf sa inteleaga de ce produsul pe care il serveste este rezultatul unui proces minutios controlat. Nu cred ca exista o diferenta intre clientii din Bucuresti sau cei din orasele in care exista cafenele Turabo Caf.

Radu Marinescu General Manager, Gloria Jean's Coffees
In general printr-o putere de cumparare mai scazuta.
Catalin Mahu Director General, Cafepedia
Nu cred ca exista o diferenta. Oamenii din provincie au plecat din tara si s-au intors mai invatati. Dar, asa cum am spus, nu cred ca exista o discrepanta.
Viorel Stoiean District Manager, Starbucks
Nu putem spune ca avem de-a face cu tipuri diferite de consumatori de la o regiune la alta. In general, atunci cand intra intr-o cafenea, consumatorii au asteptari similare: apreciaza serviciul ireprosabil, produsele excelente si un mediu placut in care sa isi petreaca timpul. Asta este exact ceea ce ofera Starbucks - ne propunem sa oferim faimoasa Experienta Starbucks si cel de-Al Treilea Loc unde oamenii pot savura o cafea de calitate intr-un mediu relaxant si prietenos.

Respectam diversitatea clientilor nostri si dorim sa le oferim servicii excelente si produse care sa raspunda nevoilor si intereselor variate ale acestora. Faptul ca, pe langa o cafea la pachet foarte buna, putem oferi si o larga varietate de sortimente de cafea, bauturi racoritoare, mancare si deserturi intr-o atmosfera placuta, unde nu se fumeaza, face din Starbucks destinatia favorita a consumatorilor cu origini, venituri, varste, gusturi si interese foarte variate.
preview intrebare
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Setari Cookie-uri