"E un picaj de 25% care nu va afecta foarte mult jucatorii mari de pe piata. Va scoate din joc insa acele companii mici, de apartament, care nu ofera calitate si capacitatea reinvestirii profitului”, sustine Olariu.

Cu toate acestea, compania a anuntat o cifra de afaceri de 800 000 pentru anul trecut, de opt ori mai mare decat in 2007. Potrivit lui Olariu, in 2009 cifra de afaceri va stagna sau va creste usor, profitul fiind greu de estimat din cauza investitiilor facute in 2008.

Reprezentantii companiei afirma ca cererea de cursuri pentru limbi straine se situeaza pe o panta ascendenta, Bell Bucharest deschizand deja doua centre, in Bucuresti si in Ploiesti. Investitia urca pana la 70.000 de euro. In anul urmator, printr-o investitie de alti 100.000 de euro, alte doua centre se vor deschide in Timisoara si Constanta.

Conform lui Olariu, criza este unul din motivele care au dus la cresterea cererii de cursuri din partea persoanelor fizice - fie ca acestea si-au pierdut slujba, sau ca isi cauta un loc de munca mai bun.

“In momentul de fata Bell Bucharest nu a pierdut niciun client important pe corporate, iar pana la 2009 nu se anunta vesti rele. Din contra, vin clienti noi si acum am castigat un cont in Ploiesti pentru 200 de persoane”, au precizat oficialii Bell Bucharest.

Incepand din luna iulie, Euro Training & Education Center s-a afiliat centrului international Bell, sub denumirea Bell Bucharest. Inainte de a deveni Bell, Euro Training activa pe piata romaneasca de patru ani, numarand in portofoliul de clienti companii ca Petrom, Rompetrol, Fan Courier, Alcatel, Hilton.