Dacia a inregistrat anul trecut vanzari record, de 550.920 de unitati, in crestere cu 7,7% fata de anul 2014, trei dintre modele (Duster, Sandero si Logan) avand cereri de peste 100.000 de unitati.

In afara Romaniei, vanzarile Dacia au fost anul trecut de 513.974 de masini, cu 6% mai multe fata de 2014, trei sferturi din livrarile de masini fiind in Europa. Franta se ramane cea mai mare piata, cu peste 100.000 de unitati livrate anul trecut, urmata de Spania cu vanzari de 55.000 unitati si Germania cu 47.400 unitati. Pe locul patru piete pentru Dacia este Italia cu 46.800 unitati.

Vanzarile Dacia in Romania au crescut cu 24%

In Romania, vanzarile Dacia au crescut anul trecut cu 24% fata de anul anterior la 36.946 unitati. Programul de reinnoire a parcului auto national Remat si-a dovedit si in 2015 utilitatea. Livrarile Dacia prin intermediul acestui program, destinat in principal clientilor persoane fizice, se ridica la peste 11.500 de vehicule.

Dacia Logan ramane cel mai cautat model in Romania cu aproximativ 43% din livrarile totale, 16.100 de unitati vandute. Pe locul 2 la vanzari in Romania este Duster cu 7.271 unitati livrate, iar pe trei este Sandero cu 5.600 unitati. Romanii au cumparat anul trecut si 3.111 unitati MCV. De asemenea, Lodgy si Dokker au inregistrat vanzari in crestere in 2015, datorita noilor versiuni Stepway.

Anul trecut, Dacia a lansat o echipare mai bogata pentru Logan, denumita Prestige si editia limitata Duster connected by Orange.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri